De quin equip sou?

miércoles, 22 de febrero de 2012

Els objectius d'aquest any

Aquest any en temas esportius, mes concretament en el futbol, no estic passant el meu millor moment que diguem. Les lesions estàn fent que no pugui gaudir de la meva progressió que e fet en el Terrassa, ja que estic en el Cadet "A" un dels millors equips del nostre futbol base.
Vaig començar molt bé la temporada, fins que vaig jugar el primer partit de lliga en el qual vaig jugar lesionat i això va acabar amb una ruptura del abductor d'uns 8 cm. Dos mesos despres vaig jugar dos partits mes i tot seguit la recaiguda de la lesió. Vaig perdre molta confiança en mi mateix però em vaig adonar de que haig de tirar endevant, que si em caic dos cops m'aixeco tres. En això vaig tenir molt suport de la familia i dels amics que gracies a ells e tirat endavant.
I el meu objectiu d'aquest any es sencill, esforçar-me en tot el que faig, passant des de el futbol fins a l'escola.


No hay comentarios:

Publicar un comentario